Обмін і повернення товару

Обмен и возврат товара

Питання і відповіді

par1.png

Будь-який товар підлягає обміну або поверненню?

Ні. Обміняти або повернути можна виріб, який:

 не експлуатувався і не має потертостей, вм'ятин і тріщин;

 не був модифікований або пошкоджений (якщо, звичайно, це не виробничий брак);

 має первісну комплектацію і упаковку;

 маркування виробника не ушкоджене;

 товар куплений менш ніж 14 днів тому.

 

par2.png

Що потрібно для обміну та повернення?

Для повернення Покупець повинен пред'явити:

 Паспорт.

 Документи на покупку виробу.

 Власне товар.

 Оригінальну заводську упаковку.

 

par3.png

Де можна обміняти або повернути товар?

Повернути придбаний в OZON™ товар, а також здійснити обмін можна:

на головному складі компанії за адресою: м Київ, вулиця Волинська, 53

в одній з наших філій на території України.

Попередньо зв'яжіться з Вашим менеджером по телефону (044) 495-12-98.

 

par4.png

Як будуть повернуті гроші, якщо виріб купувалося за безготівковим розрахунком?

Якщо товар купувався за безготівковим розрахунком, гроші будуть повернуті на розрахунковий рахунок, вказаний в заяві Покупця.

 

par5.png

Я живу не в Києві. Як мені обміняти або повернути виріб?

Вам буде зручно скористатися послугами служби доставки. Якщо товар має оригінальну упаковку, документи на оплату і неушкоджений зовнішній вигляд, обмін товару або його заміна буде здійснена протягом 14 днів.

Важливо! Витрати Покупця на доставку товару Продавцем не компенсуються.

 

Ми працюємо з Брендами

x
OK