Обмін і повернення товару
Питання і відповіді
Будь-який товар підлягає обміну або поверненню? Ні. Обміняти або повернути можна виріб, який: ● не експлуатувався і не має потертостей, вм'ятин і тріщин; ● не був модифікований або пошкоджений (якщо, звичайно, це не виробничий брак); ● має первісну комплектацію і упаковку; ● маркування виробника не ушкоджене; ● товар куплений менш ніж 14 днів тому.
|
|||
Що потрібно для обміну та повернення? Для повернення Покупець повинен пред'явити:
|
|||
Де можна обміняти або повернути товар? Повернути придбаний в OZON™ товар, а також здійснити обмін можна: ● на головному складі компанії за адресою: м Київ, вулиця Волинська, 53 ● в одній з наших філій на території України.
|
|||
Як будуть повернуті гроші, якщо виріб купувався за безготівковим розрахунком? Якщо товар купувався за безготівковим розрахунком, гроші будуть повернуті на розрахунковий рахунок, вказаний в заяві Покупця.
|
|||
Я живу не в Києві. Як мені обміняти або повернути виріб? Вам буде зручно скористатися послугами служби доставки. Якщо товар має оригінальну упаковку, документи на оплату і неушкоджений зовнішній вигляд, обмін товару або його заміна буде здійснена протягом 14 днів. При поверненні товару кошти будуть повернені на Ваш рахунок протягом 3-х днів. Важливо! Витрати Покупця на доставку товару Продавцем не компенсуються.
|